neděle 18. května 2014

Fontána pre Zuzanu

 Ne, opravdu jsem neuplácala fontánu pro mojí kamarádku Zuzanu.
 Jde tu přeci o film Fontána pre Zuzanu, kultovní trhák mého dětství, díky němuž se se mnou každý koho mám ráda odmítá bavit.
Kdo by zapomněl na libozvučný hlas Vašo Patejdla a jeho vypalovačku <3

"Ak nie si moja

potom neviem čija asi

máš detskú tvár

a hrozne dobré vlasy"

Udělala jsem screenshoty mých oblíbených scén.
 Nemáte zač.












8 komentářů:

  1. Miluju tehle film!! Nejvic jednicku. Dvojka nic moc a trojka uz mi prisla uplne mimo

    OdpovědětVymazat
  2. to jsem nikdy nevidela! ale vypada to super, napravim

    OdpovědětVymazat
  3. mala som aj LP ako soundtrack,len bola hrozne poškodená,škoda keby som ju ešte mala dám ti ju :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jednotka bola super! Dvojka no.. a trojka no comment.. Preto palec hore za zostrihy z jednotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem si divná, ale třetí díl se mi líbil též :D
      a děkuji!

      Vymazat