pondělí 14. července 2014

s nohama na nohou

 photo 5.jpg V malé vesničce pár kilometrů za Prahou čas od času vydechnu a naberu sílu. Pak se vrátím zpět a nevím, kde jsem.
Zítra to chce velkou procházku po mé milované Praze.
 photo 2-2.jpg
 photo 156.jpg  photo 1-7.jpg  photo 3.jpg

10 komentářů:

  1. Krásný fotky! Vždycky je fajn si takhle někde odpočinout. Já ale osobně velký města miluju :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také si Prahu nemohu vynachválit. Jen ta její pár denní absence mi nějak narušila vnímání nebo co :D
      a děkuji!

      Vymazat
  2. já bydlím mimo Prahu, takže mi spíš chybí velké město (bydlím v hradci králové) a jsem ráda když můžu být tam :)

    OdpovědětVymazat
  3. Prostredie na prvej fotke je úchvatné! Presne ako píšeš miesto na nabratie sily. Vždy som chcela bývať v krásnej dedinke s výhľadmi na kopce. Mimo to včera som sa vrátila z Prahy, ktorá je tiež krásna ale neviem či by som v nej dokázala žiť. Na mňa bola moc moc veľká. Cítila som sa tam ako nejaký malý panáčik, ale to asi každý,

    OdpovědětVymazat
  4. nadherny fotky. taky bych potřebovala jako sůl někam vypadnout.

    quietus.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  5. já se přestěhovala na vesnici a tohle mám teď pořád. a i když miluju velký města, fakt není nic lepšího!
    ady.

    OdpovědětVymazat
  6. Super fotky, ale zaujala mě knížka. Co na ní říkáš? Čte se ti dobře? Já jsem ji asi po půlce odložila a ještě jsem se k ní nevrátila .. má něco do sebe, ale no .. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě osobně se velice líbila! Přečetla jsem ji skoro na jeden zátah. A ještě ten fakt, že se to opravdu stalo, mi přijde zajímavější. Zase nějaký ten pohled na atmosféru té doby a lidí.
      A děkuji!

      Vymazat
  7. Už dlhšie si všímam, že máš so mnou úplne podobný knižný vkus :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je superské!! knižnicové spřízněné duše.

      Vymazat