středa 20. srpna 2014

Trutnoff 2014

Těch pár dní hudby, smíchu a sblížení, které se mi z hlavy jen tak nevymažou.

Největší kapelové zážitky:
Zrní. Pohádkové Zrní jsem viděla už potřetí a nikdy nezklamou. Energie poskakujícícho zpěváka dodává všemu na dokonalosti.

Kvůli špatnému načasování a svému entusiasmu vidět Patti, jsem neměla šanci uzřít J. H. Krchovského. // :(

Patti Smith. Pár malých infarktů se mi přihodilo za tu dobu, co byla na podiu. Jejím vřelým úsměvem a silnými slovy zahřála nejedno srdce. V očích se mi po celou tu dobu hromadily slzy a moje hlava nedokázala pochopit, že někdo, kdo mě tolikrát inspiroval, zachránil a umožnil vidět svět lepšíma očima, stojí přede mnou.

DG 307. Pavel Zajíček, pro mě jeden z nejdůležitějších českých autorů. Vidět ho i s kapelou naživo, byl jedním z nejsilnějších zážitků. 

The Plastic People of the Universe. Legenda!

The Velvet Underground Revival. Zavřete oči a uslyšíte pravý originál.

No co vám budu povídat. Nejlepší festivalové dny mého života.

6 komentářů:

  1. wooow Patti :) ja som tam tiež chcela ísť, ale pre dialku sme sa na to vykašlali :-/

    OdpovědětVymazat
  2. To musel bejt hotovej ráj :)
    quietus.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano! Snad poprvé, co se mi z fesťáku nechtělo domů.

      Vymazat
  3. Jestli to bylo opravdu v Trutnově, tak ten ode mě není daleko :)

    Zvu tě na mou giveaway: http://talktomymoustache.blogspot.cz/2014/08/tights-giveaway.html :)

    OdpovědětVymazat